Dag 21: De terugreis

Vanmorgen vroeg ging de wekker. Even douchen, laatste spullen inpakken en uitchecken in het hotel. Om 7:30 vertrok de shuttle bus naar het vliegveld. Daar chechten we snel in en konden door de snelle controle. Even wat ontbeten en op naar de gate, waar ons toestel al klaar stond. Nog even wachten en dan mogen we aan boord, voor het eerste deel van de reis naar Chicago.

Het eerste deel van de reis is goed verlopen. Op tijd bereiken we Chicago. We taxiën nu naar de gate. Zodra we uitstappen gaan we op zoek naar onze connecting flight. Na een redelijk lange wandeling waarbij we onder het platform door moeten, bereiken we onze gate. Daar kunnen we vrij snel aan boord en is het even wachten voordat we kunnen vertrekken. Zo te horen komen de koffers nog aan boord. Als het goed is vertrekken we op tijd en komen we om 9:22 uur aan, 8 minuten eerder dan de schematijd, maar dat moet morgen blijken.

Na een lange zit uit Chicago landen we even voor 9 uur op Schiphol, waarna het zeker nog een kwartier duurde voordat we bij de gate stilstonden. Redelijk snel konden we het vliegtuig verlaten en even de benen strekken en lopen naar de douane. Daarna op naar de koffers, die redelijk snel op de band lagen. Met een karretje vol koffers en tassen reden we naar buiten, waar mijn moeder ons stond op te wachten. Heerlijk dat zij er stond met de auto, om ons terug naar huis te brengen. Dat is toch wel erg luxe en lekker om binnen 25 minuten weer thuis te zijn, bedankt Ma. Thuis tijdens het drinken van een kop koffie, kreeg ik van Herre een berichtje of we al door de douane waren, want hij zat met (schoon)moeder te wachten bij hal 3 op ons. Wij waren bij hal 4 naar buiten gekomen en niet op de hoogte dat ook zij ons kwamen ophalen. Dus koffie apparaat maar aan gelaten thuis om even later voor Herre en (schoon)moeder ook koffie te zetten en te horen wat er hier allemaal was voorgevallen, want al onze belevenissen waren al eerder op de site vermeld.

Daarmee komt er een einde aan onze vakantie en aan dit blog over de Verenigde Staten. Marit en ik hebben een hele mooie vakantie gehad en we hopen dat de thuisblijvers via de site een beetje hebben kunnen ervaren wat wij hebben gezien en gedaan.